Daarmee kan je het geluid dat NIET in de zaal wordt geblazen, naar je hoofdtelefoon zetten, dus de plaat die je aan het voorbereiden bent (van 2e cd set):

http://en.wikipedia.org/wiki/DJ_mixer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de CUE-toets wordt het exacte begin van een track opgezocht, zodat de muziek scherp start als je PLAY indrukt.
Eventuele korte stukjes stilte vóór het begin worden zo overgeslagen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook kan het op de mixer de voorafluistering zijn, je kunt dan bij vinyl zelf de track scherp zetten op koptelefoon zonder dat het op het P.A. te horen is.