ik heb pinnacle studio 15 maar mijn geluid doet het niet meer hoe kan ik het weer terug krijgen?

eerst deed het geluid het wel maar toen werd ik geirriteerd want hij liep vast terwijl ik bezig was om een voice-over te maken en dus klikte ik iets van 7 X achter elkaar en toen was het geluid weg... iemand een idee hoe ik het terug moet krijgen ?er staat wel dat ik geluid heb maar ik hoor niets...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

probeer het eens om de instellingen van pinnacle op nul te zetten.
Anders deinstalleer je het softwarepakket en doe een verse installatie.
Eventueel verwijderen met revo-uninstaller, zodat ook alle instellingen e.d. verwijdert zijn.
Revo-uninstaller is te vinden op;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Succes ;)