Weet iemand van welk merk en welk type deze luidsprekers zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Met die staafjes voor de luidspreker lijkt dit van Meakick te zijn. Het type/vermogen is niet zo maar te zien, gangbaar is 300W voor in de auto.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, moet Megakick zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het ook nog een kopie van de megakick is.
Dat zijn boomboxen van het topmerk JBL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft niets met JBL te maken.
Ik denk JBL audio systems
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit zijn subwoofers volgens mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er handvatten aan de bovenkant zitten, lijkt het mij geen JBL top set. Ik pretendeer niet dat het rommel is, maar bij een speaker set zit meestal alles apart. Kijk eens of er ergens een stickertje zit met een vage code er op en tik die eens op "de bekende zoekmachine in" dan kom je meestal een heel eind. Voor mij ziet het er nu uit als een B merk want JBL heeft doorgaans het logo op de woofer en heeft geen 3 speakers normaal gesproken. Succes!