Hoe laat ik muziek van mijn laptop op mijn surround set afspelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1K

Antwoorden (3)

verloopkabeltje 3,5 mm jack naar 3,5 mm jack gebruiken. Bij laptop in de hoofdtelefoon/line out ingang stoppen, bij surround set in de line-in ingang stoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben een absolute elecktronica noob, iets meer uitleg zou fijn zijn. waar kan ik dat kopen en wat betekend welke uitgang
je moet een kabeltje trekken van je headphones naar je aux ingang van je surround. dit is volgens mij alleen wel stereo geluid..
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben een absolute elecktronica noob, iets meer uitleg zou fijn zijn. waar kan ik dat kopen en wat betekend welke uitgang
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin eens te vertellen welk type laptop en surround set.
Dat zou fijn zijn om meer advies te KUNNEN geven.
Twee mogelijkheden.
1) Op de laptop zit een koptelefoon uitgang. hierin steek je een kabel die aan de andere kant twee tulp stekkers heeft. Die tulp stekker (of RCA genoemd) gaat in de versterker. vaak zit er op de achterkant een ingang waar b.v. aux bij staat. Zie link voor de kabel

2) Jack jack kabel. zelfde manier als manier 1, alleen zit er dan aan de andere kant geen tulp maar jack. Deze gaat vaak de voorkant van de versterker waar aux bij staat. Zie link 2 voro de kabel

Toegevoegd na 50 seconden:
p.s de vorige antwoorden maar dan hopelijk voor een noob te begrijpen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of via SPDIF of HDMI of....
Hangt allemaal van laptop en surround set af.
Is te weinig info om antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt die kunnen ook.