Zijn de specificaties van deze koptelefoon voldoende voor normaal muziek luisteren?

Ik heb de sony v300 op het oog. Het is een overjarig model maakt dit wat uit.?

De specificaties zijn:

Dynamisch type
JA
Gesloten type
JA
Capaciteit (W)
0.5
Driverunit (mm)
30,0
Diafragma
PET
Frequentie (Hz)
Gevoeligheid (dB/mW)
100,0
Magneet
Neodymium
Impedantie (ohm)
24,0
Volumeregeling
NEE
Vouwbaar
JA
Omkeerbare oorschelpen
JA
Type kabel
OFC dubbelzijdig
Kabellengte (m)
3.0
Stekker
Vergulde rechte universele stereostekker (schroeftype)
Gewicht (g)
115,0

Ik wil het trouwens aansluiten op mijn realtec geluidskaart, mijn Philips U108 (geluidskaart), en mij Philips gogear ariaz (mp4).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ja hoor!

http://reviews.cnet.com/headphones/sony-mdr-v300-headphones/4505-7877_7-6900052.html