Ik heb een goedkope oordopje gekocht maar nu doet eentje het niet, wat kan ik er aan doen?

Ik heb gewoon een goedkope oordopje gekocht, Maar eentje doet het niet meer.
Kan ik eentje er dan niet gewoon afknippen dat ik dan eentje gebruik, Want dat is fijner.
Iemand Snelle antwoordt?
Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

als je er zomaar eentje afknipt, dat is hetzelfde als maar 1 box op een versterker voor 2 boxen aansluiten, niet goed voor je versterker.. ook niet goed voor de versterker in je telefoon/mp3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, Het heeft gewerkt!

Andere antwoorden (2)

dat kan ook, je hebt alleen geen stereo geluid.
je kan dus gewoon afknippen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus lukt die andere dan wel?
Nieuwe goeie oordoppen kopen;) bijvoorbeeld dr beats.