Wat zijn stevige en goede oordopjes van €15 of minder?

Maakt niet uit welk merk. Ze moete gewoon goed zijn. Het liefst in-ears.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ik ben zeer tevreden over die van Philips. Slechts € 15 bij Dixons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nog meer tevreden over de Sennheiser Mx 371/370

eerst (jaartje geleden) kostte ze nog 17 euro, toen gingen ze naar 20 euro en nu zijn ze opeens 15 euro waard bij de dixons.

ik heb (had) er zelf een en ze gingen 1.2 jaar mee. Toen begaven ze het uiteindelijk.

Je krijgt er ook een `opberghoesje` bij maar die gebruik ik voor me telefoon. na een jaartje die hoesje gebruikt te hebben zitten er wel wat gebruikerssporen in... het lijkt heel veel op leer. maar dat is het niet en voelt ook niet zo aan.