Hoe voorkom ik dat mijn oordopjes kapot gaan?

Ik heb dagelijks mijn muziek van 8:00 tot 16:00 aan staan. Ook trek ik nogal eens aan dat plugje (per ongeluk) waardoor mijn oortjes om de paar maand kapot zijn. Hoe kan ik voorkomen dat ze zo snel kapot gaan? Of moet ik dan stevigere oortjes kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

voorzichtiger zijn, duurdere oortjes kopen is zinloos, die gaan even snel stuk. Je moet vooral opletten dat het kabeltje niet te veel beweegt aan het plugje

Elk oordopje gaat kapot als je er aan trekt. Dus duurdere kopen heeft in dat opzicht niet heel veel zin. Natuurlijk zijn ze wel iets steviger maja.. Dus gewoon voorzichtiger zijn, rol het niet te strak op, niet mee spelen gewoon laten hangen en als je ze uit je oren haalt niet aan het draadje trekken maar via het oordopje eruit halen.

het heeft geen zin om duurdere oortjes te kopen. je moet je oortjes vooral niet om je ipod/mobiel wikkelen. en als je het dan doet dan moet je het heel losjes doen.

je zou het draadje achter je kleren kunnen doen, dat voorkomt dat je eraan trekt, en je doppies gaan langer mee.. eigen ervaring..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100