Mijn microfoon werkt slechter bij mijn nieuwe pc?

Op mijn vorige pc had ik geen enkele ruis bij mijn microfoon, maar sinds ik mijn nieuwe gamecomputer heb, lijkt het dat mijn microfoon opeens wel ruis heeft. Is er software voor hoe ik dit kan verbeteren?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook de optie om mijn microfoon te versterken staat er niet meer bij. Weet iemand hoe je dit kunt aanzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ook ik had een laptop met ruisende microfoon, daarop heeft een andere winkelier het interne microfoontje vervangen door een ander (veel duurder) type.