Welke USB geluidkaart is goed en waar moet ik allemaal opletten?

Hallo, ik wil USB externe geluidkaart kopen maar ik weet niet welke. Waar moet ik allemaal opletten als ik op internet zoek? En welke merken zijn het beste op het moment? Ik wil het koppelen met M-Audio Fast Track Ultra en Rode nt2a.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh de M-Audio Fast Track Ultra is toch een extern USB "geluidskaart"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is waar. Ik heb niet veel ervaring met deze dingen. Het is de eerste keer. Mijn docent heeft me over deze dingen verteld en ik ben hard aan het zoeken wat ik echt nodig heb. Hopelijk heb je gelijk. Als ik M-audio koop en zie dat ik niet eens meerdere geluidkaarten nodig heb, dan is het natuurlijk geweldig.
Ik vraag me ook af waarom hij gezegd heeft dat ik twee moet kopen. Of ik heb het verkeerd door.
Maar ja, je hebt gelijk waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja. Je kunt er twee (of meer) kopen.
Hang er vanaf hoeveel in en uitgangen je nodig hebt.
Let wel, voor de Rode heb je phantoom voeding nodig.
Of op je geluidskaart, mixer of extern.
De fast track heeft phantoom voeding. :)

Antwoorden (1)

ik zou voor de creative sound blaster gaan
de X-FI Surround 6.1 bijv.
of de iets duurdere X-FI HD
heb een url bijgevoegd
succes

Toegevoegd na 49 seconden:
6.1 moet natuurlijk 5.1 zijn