Hoe komt het dat als ik mijn ipod aansluit op mijn laptop dat deze niet in Itunes wordt gezien nog op een drive?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is heel onduidelijk. Als je het een beetje duidelijker maakt, kan ik je misschien helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ipod wordt niet herkend op mijn laptop nog op Itunes

Het beste antwoord

Daar is een prima antwoord op te vinden met een stap bij stap handleiding op de Apple website. Speciaal voor de iPod Touch is de eerste link. Werkt dat niet dan de mogelijkheden en stappen van de 2de link volgen.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb alle punten uitgeprobeerd: itunes opnieuw geinstalleerd, op andere USB-ingang, bij Apple-winkel werkte mijn IPOD wel , de laatste optie softwareconflicten oplossen heb ik nog niet uitgeprobeerd want dat is vrij ingewikkeld en bovendien heb ik geen functie uitvoeren onder de start-knop, sigh. Heb je nog een ander oplossing?