met itunes cd branden. is dat dan mp3 bestand op cd? zoja, hoe en waar kan je zorgen dat ik een audio bestand op cd brand ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Met Nero kun je bestanden omzetten (convert) naar waf beztand. Saarna kun je em met nero branden.
Dat program kun je gratis downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eerst een afspeellijst maken. Hierin zet je de nummers die je op cd wilt hebben.
Daarna klik je in de linkerkolom 1x op de afspeellijst. Als je dan een rechtermuisklik geeft op de afspeellijst dan kun je kiezen "afspeellijst op cd branden" Itunes maakt er dan een audio cd van.
Als je Itunes opstart en dan een lege cd in je drive stopt, geeft hij een tip hoe dit werkt.