Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ford ka radio zelf gemaakte cd kan ik niet afspelen?

ik heb een cd gebrand.
toen stopte ik hem in me radio van ford ka met radio 6000cd

hij speelt de cd wel af als het waren, maar er komt geen geluid uit.! heb de cd thuis getest en daar doet hij het wel gewoon. en heb ook een echte cd in de auto gedaan en die deed het ook gewoon!!! HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dan kan die cd speler gewoon geen zelfgebrande cd's afspelen hebben meerderen cd spelers hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan heel goed dat de cd-speler geen zelf-gebrandde cd's afspeelt. Vaak kunnen ze oook geen mp3's afspelen. Probeer op een andere manier de cd te branden als audio cd, zo heb je kans dat de cd wel geaccepteerd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het van hier wat moeilijk beoordelen, maar het lijkt er op dat jij je cd gebrand hebt met mp3 bestanden ipv een audio cd.
De meeste stereo's in huis kunnen tegenwoordig wel mp3 af spelen maar van jou autoradio betwijfel ik dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf overigens ook een Ford autoradio, een stuk ouder model dan die van jou en hij speelt mijn eigen gebrande cd's zonder probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben met nbk eens. ik heb ook een ford ka ik kan gewoon zelf gedownloade cd's afspelen ;)
inderdaad mp3? of per ongeluk een dvd gebrand ipv cd...
Bij oude spelers maakte de snelheid waarmee je brandde nog wel eens uit of hij het wel of niet deed , maar tegenwoordig niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die radio CD combinatie kan alleen maar commerciële cd's afspelen dus geen gebrande.Zie het instructieboekje op de link.
Groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin!! Waar staat dat dan?
(Heb ook de 6000CD en die speelt alle audio CD's af.
RW, R . copy, eigen muziek... Maar GEEN MP3)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op pagina 3 rechts bovenin(Bij de inleiding).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding