Kan iemand de regels voor het smsen naar 5380 ( radio 538 ) als antwoord geven, ik kan hbet namelijk niet bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
10.2K

Het beste antwoord

SMS DE DJ’S VAN RADIO 538

Wil je wat aan de Radio 538 DJ’s kwijt? Dat kan! Elk moment van de dag kun je de DJ’s een SMS sturen. Stuur je bericht naar 5380 en de DJ krijgt ‘m direct binnen. Als je SMS is aangekomen, ontvang je een automatische bevestiging van ons. Door tijdgebrek en drukte tijdens de uitzending kunnen DJ’s meestal helaas niet persoonlijk reageren.

Barry Paf BARRY jouw bericht
Demi Saulic DEMI jouw bericht
Dennis Ruyer DENNIS jouw bericht
Dennis Verheugd VERHEUGD jouw bericht
Edwin Evers EDWIN jouw bericht
Froukje de Both FROUKJE jouw bericht
Jeroen Nieuwenhuize JEROEN jouw bericht
Jens Timmermans JENS jouw bericht
Kimberly van der Berkt KIM jouw bericht
Mark Labrand MARK jouw bericht
Niek van der Bruggen NIEK jouw bericht
Martijn Muijs MARTIJN jouw bericht
Ruud de Wild RUUD jouw bericht
Tim Klijn TIM jouw bericht

DE KOSTEN

Als je een SMS stuurt naar een DJ ontvang je telkens 1 bericht. Ieder ontvangen bericht kost € 0,40. Niet inbegrepen zijn de kosten die jouw mobiele operator rekent voor het versturen van een SMS-bericht. Deze kosten verschillen per operator, per abonnement of prepaid-tariefstelling en per (eventuele) SMS-bundel.

Soms kunnen voor speciale acties of prijsvragen andere tarieven berekend worden per ontvangen bericht. Als dit het geval is, zal dit duidelijk aangegeven worden op de desbetreffende actiepagina of uitlegpagina op deze website. Om mee te kunnen doen aan deze speciale acties of prijsvragen zul je meestal ook je SMS moeten beginnen met een speciaal woord of met een speciale code. Indien jouw SMS naar 5380 geen juiste speciale code bevat, kun je een foutmelding per SMS ontvangen: deze foutmelding kost € 0,25 per keer. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor het bestellen van ringtones met een incorrecte of onvolledige SMS-bestelcode.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank