Waar kan je een goedkoop headsetje kopen?

Hoeft niet van een merk ofzo te zijn maar wel liever met microfoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de action, xenos, wibra enz. ?? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dixons, media markt enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@delkash beetje commentaar gaan leveren dat het te duur is en zelf met een product van 245 euro aankomen? Laat je eens nakijken man..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, alsof beats waar voor je geld zijn!
Bij de actions zijn ze 2 euro! maar wel zonder microfoon..en 2 weken bij de blokker zag ik er ook 1 voor ongeveer zelfde prijs ook zonder microfoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.ct-shop.tk verschilende ding met microfoon, heb hier al een jabra headset gekocht en dr dre oordopjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aiaiai.dk, zeer goeie kwaliteit en zeer stijlvol, met microfoon en control