Ik heb een update uitgevoerd voor mijn iPod touch en ben alles kwijt geraakt, hoe kan ik dit de volgende keer voorkomen?

Ik kreeg al een aantal keer een melding dat ik mijn IPod touch moest updaten, toen ik vanmiddag een nieuwe app wou downloaden gaf hij aan dat ik de nieuwe IOS moest hebben. Dus heb ik mijn iPod aangesloten op de pc, een reserve kopie gemaakt en de nieuwste update gedownload. Dit is allemaal goed gegaan, tot hij de reservekopie ging terug zetten. Ik heb alleen mijn foto's nog, maar al mijn muziek en apps ben ik kwijt. Nu komen er vaker van die updates voor de iPod dus hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de volgende keer niet alles kwijtraak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Ten eerste je hoeft je ipod met de nieuwe update niet meer aan je pc te koppelen, want je kan nu draadloos updaten via je instellingen.
Ten tweede met de nieuwe update kan je een reservekopie. Maken op je ipod.
Ten derde als het goed is staat er noch gewoon een reservekopie op je itunes die je terug kan zetten als je je iPod synchroniseerd (gaat ook draadloos met die nieuwe update)
Ik heb het zelfde probleem gehad en ik ben er nu van af. Updaten gaat draarloos dus dan zal je ook niks meer kwijt raken later
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een backup maken ,dus al je apps en muziek op een usb stick of op je pc of op een geheugenkaart zetten. en na de update er weer op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd verhaal. Je had waarschijnlijk al muziek en apps op de iPod staan en niets in iTunes van de computer waar je de update van liet uitvoeren.

Zorg dat je steeds 1 iTunes account gebruikt waar alles op staat, dan overkomt je dat niet. De reservekopie die werd gemaakt betrof alleen de instellingen, de contacten, enzo. Niet de inhoud zoals de muziek en de apps.

Er bestaan programma's (Apple is hier echt blij mee) waar je de inhoud van de iPod kan kopiëren naar elke willekeurige iTunes account. Maar dit zal niet nodig zijn als je het bovenstaande doet.