Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn verloren ipod touch 4g gemakkelijk terugvinden?

Mijn Ipod Touch is vandaag gestolen. Ik heb geprobeerd mijn ipod te zoeken via ICloud, maar ik weet niet of dit gelukt is...
Dit werd doormiddel gedaan van de applicatie Zoek Mijn Iphone...

Wie weet nog een goede oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je hem verloren hebt, zou ik zoeken en vragen waar dat ongeveer geweest zou kunnen zijn. Gewoon ouderwets vragen dus.

Een Ipod staat i.t.t. een Iphone niet met een telefoonnetwerk in verbinding en zal dus niet gevonden worden. Een Ipod Touch kan verbinding maken met een router, maar daarvan zul jij nooit de plaats kunnen achterhalen. Helaas.

En als de Ipod gestolen is, moet je aangifte doen en hopen dat er wellicht camerabeelden zijn als dat in een winkelgebied is geweest.

Wel balen voor je.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem verloren in de kleedkamer van een voetbalclub, dus camerabeelden zijn er niet, het was namelijk geen luxe voetbalclub... ik ga denk ik wel aangifte doen, inderdaad. bedankt voor je hulp!
paulus811
12 jaar geleden
maar er is een verschil tussen verloren en gestolen. Wat is het nou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn ipod is gestolen. maar het heeft geen nut gegeven, jammer! maar toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

Bij Ipod Touch 4g weet ik helaas niet,
als je een iphone/ipad hebt en die is kwijt dan kun je hem gemakkelijk terugvinden op http://www.me.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding