Hoe sluit ik de apple tv aan op mijn stereo ( sony mhc-nx1?

Zie link met de gebruiksaanwijzing:http://pdf.crse.com/manuals/3867106441.pdf

Nu heb ik in de apple tv een optische kabel gestoken, naar de stereo in de optische stekker. Dus ze zijn met elkaar verbonden. De stereo staat op "md". Maar geen geluid.. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De digitale plug op de Sony is een uitgang voor opnemen op een md recorder dus je kunt er geen geluid instoppen. Je moet de normale audio stekkers gebruiken om
de apple tv aan te sluiten op de MD deck input.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha idd, ik kwam er ook achter, het is een out. Maar dan wel even een vraag. De optische kabel is eigenlijk de enige weg nog vanaf de apple tv.... heb je dan een optische kabel naar een audio stekker? Ik heb er echt geen idee van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen optische out naar analoog. Met een converter ertussen kan het wel. Maar wat ik niet goed begrijp, waarom gebruik je de normale audio uit van de Apple tv niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uh even kijken, ik heb er geen verstand van, maar ga achterop kijken..bedankt!