wat is een goede dockingstation waarmee ik het geluid van mijn htc via bluetooth door kan streamen?

zodat ik hem dus niet via een3.5 mm jack kabel moet. het liefst een portable docking station van een beetje goede kwaliteit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Een erg goede is de nieuwe Bose Soundlink, waarbij het signaal via Bluetooth naar het dock gaat. Goedkoop is ie niet met 249 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
De Soundlink heeft ook een accu voor 8 uur luisterplezier, ook dat kan erg handig zijn.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat weet ik, die is erg goed maar wil eigenlijk niet zoveel uitgeven, rond de 100 - 150 lijkt me wel een goede prijs voor een docking station