Ik krijg geen geluid uit mijn hoofdtelefoon, waar ligt dit aan?

Ik blijf het geluid horen op mijn ingebouwde speakers.

Windows vista met laptop.

Weet jij het antwoord?

/2500

Meestal is het gewoon een kwestie van het stekkertje beter aandrukken. Zit hij er goed in?

Steek je de stekker wel in de headset uitgang? (meestal met groen omrand) Als je de headset in de microfoon ingang steekt, doet hij niks. Toegevoegd na 1 minuut: Als je voorop en achterop je pc kast zo'n aansluiting hebt, probeer dan eens de andere. Soms werkt die voorop niet en achterop wel.

In je configuratiescherm naar ‘Geluid’ gaan, en op het tabblad ‘Afspelen’ klik je jouw headset aan zodat je vervolgens op ‘Als standaard instellen’ kunt klikken. En uiteraard nog even op ‘OK’ klikken. (bovenstaande werkt alleen als jouw headset op een USB aansluiting werkt. Als jouw headset zo’n 3,5mm jack aansluiting heeft, moet je die gewoon in de (groene) ingang van je laptop steken, waarmee je ook externe boxen aansluit)

Dan is je 3,5 mm jackpluggaatje in je laptop stuk. Je kunt dat (laten) maken of een usb koptelefoon kopen (€ 25,-) werkt perfect!

Bronnen:
http://nl.hardware.info/nieuws/22512/twee-...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100