Kan je je mp3-speler aansluiten op je versterker?

De mp3 speler heeft alleen een koptelefoonuitgang. Mijn versterker heeft alleen tulp-ingangen voor CD, AUX, Video en Phono.

Als het kan, hoe ga je dan om met de volumeregeling van de mp3-speler?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
6.2K

Het beste antwoord

Ja dat kan via de aux... En het volume kun je regelen via de mp3-speler of via de versterker of beide... Verlooptstekker halen bij de audio-zaak als je die niet hebt en spelen maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix, je bent van alle markten thuis. Je kan je ingang niet opblazen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de aux kan dat niet... Die is zo afgeschermd tegen overspanning... dat lukt goed altijd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb nog eens gekeken op de receiver.
Ik heb geen Aux, maar een Tape. Voor de rest wel Video en CD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix, je was de eerste. Ik had snel een antwoord nodig. Dank je. Het is gelukt op de Tape ingang. Met de speler op maximaal volume werkt het nog prima. De kabel had ik nog wel liggen.

Andere antwoorden (3)

Er zijn kabels met koptelefoonplug en tulppluggen aan de andere zijde, geen probleem. Sluit er mijn laptop mee aan op een strereo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je deze moet hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5143
(Indien dat fout is, dan hoor ik dat graag van anderen.)
Slechts ±€1,25 incl. verzendkosten :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook via de Tape-ingang. Op mijn stereoversterker zitten 2 Tape-ingangen, de ene gebruik ik voor de mp3-speler en de andere voor de computer.