beats by dre pro cable kapot !! help waar kun je een nieuwe halen ?

me kabel van de beats by dre pro is kapot ik wouw de dj
vrouw stuk testen en toen ging hij er niet meer uit en ik trok er aan en nu ligt hij eruit en hij is stuk ik moet het solderen maar ik ben er niet handig in !! kan ik ergens een nieuwe bestelen echt of nep maakt niet uit !! ik moet gewoon een nieuwe hebben of iets hebben hoe ik het oplos aub help me ?!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

volgens me kn je gewouwn een 3,5 mm stereo jack kabel kopen bijeen elektronica zaak of bestelen op internet.
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan niet de beats by pro moet je derin douwe bij de headphone en een draai geven maar het is al opgelost ik heb hemlatenmaken bij de electrosh0p maar toch nog dankjewell:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedank maar het is al opgelost !