Zijn er vergelijkingssites o.i.d. voor welke versterkers/receivers een goed geluid geven voor een beperkt budget? (zie uitleg)

Er is in de plaatselijke kringloopwinkels veel te koop op dit gebied. Maar is er echt onderscheid tussen bijv sony, kenwood of panasonic etc? We praten hier over rond de 20 tot 25 euro... in combinatie met een paar tweedehands B&O boxen

Toegevoegd na 2 minuten:
ter aanvulling, de boxen waren 100 euro per set hetgeen een redelijke prijs lijkt. de versterkers rond de 20 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Audio geluid is en blijft heel erg persoonlijk.
Daarnaast kun je je altijd afvragen wat je wil (buizen geluid, veel detail weergave, eerlijk of kleuring in het geluid).
Als je budget wat kleiner is, is zoiets altijd een goed begin. Zeker ook als je niet precies weet wat voor sound je wil.

is er verschil tussen de merken. Ja er is klank verschil tussen de merken. (ok misschien zullen sommige nu gaan zeggen dat audiofiele onzin is, maarja).

Voor dit geld is het niet slecht.
kijk wel naar de foamrand (surround) van de speakers!!