Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil dr dre kopen, in de winkel is ie 180. op marktplaats is het een stuk goedkoper. maar kan je ervan uit gaan dat die echt zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als het niet al te ver weg is, zou ik ze op gaan halen. Kun je het met eigen ogen zien. Versturen via Marktplaats ben ik niet zo'n voorstander van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tegewoordig vind er teveel oplichting plaats, ook via marktplaats.dus ik zou je ook aanraden om het te gaan halen of het zekere voor het onzekere nemen en gewoon in de winkel kopen.heb je meer garantie dan via een particulier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
99% van de tijd zijn ze nep. er zijn een paar methodes om ze te onderscheiden.

1. logo binnenkant batterijklep alleen bij echte (met uitzonderingen!)
2. veel neppers hebben een gebogen 3.5mm jack (80 graden hoek)
3. doos is minder mooi/donkerder
4. neppers hebben een bijna 4x zo grote poetsdoek erbij zitten
5. zorg voor originele bon/bewijs van echtheid



overigens heb ik zelf ooit de neppers (dr.dre studio) beluisterd en ze klonken niet slecht (zitten heel dicht tegen de echte aan!)
ALS je ze toch gaat kopen raad ik je aan 'echte' neppers te kopen bij een eerlijke verkopen i.p.v. opgelicht te worden. vaak zijn de 'echte neppers' van betere kwaliteit en vaak garantie/factuur ect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding