Hoe brand ik een DVD?

ik heb allemaal AVI bestanden ik hoorde dat ik die eerst om moest zetten.(weet niet hoe het moet) en ik mis ook een brandprogramma. (ik weet er nog niks van)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Die kun je met ConvertXtoDVD omzetten.
http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is belangrijk om te weten of je dvd-speler avi-bestanden kan afspelen (kijk dus even in de handleiding) en ook of de video's ondertiteling hebben of niet.

Avi-bestanden zonder ondertiteling kun je eenvoudig met CDBurnerXP op dvd branden. Hier lees je hoe je dat moet doen:
http://www.filmbranden.nl/handleidingen/14-avi-branden-dvd-branden.html

Als je de avi-bestanden moet omzetten kun je kiezen voor het programma WinAvi Video Converter en (bij ondertiteling) Vobsub. Hier vind je uitgebreide info en de links naar de software:
http://www.techzine.nl/tutorials/245/avi-als-dvd-branden-met-ondertiteling.html
12 jaar geleden
ja kan het met nero doen en met cyberlink brander doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje moderen dvd speler, kan ook diverse andere soorten videofiles (o.a. *.avi) afspelen. Om deze te branden, hoef je niets te converteren, maar gewoon als een data dvd braden. Als je dvd speler het niet af kan spelen, kan je beter een nieuwe kopen, ze kosten bijna niets meer en anders moet je al die avi files van ong. 700MB omzetten op één dvd van 4g7, dat is zonde van de tijd en van de DVD schijfjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook mogelijk op Windows Vista en 7 op "branden" (bovenaan in de blauwe balk) te drukken. Als je dat doet bij alle Avi bestanden kun je als je de map van de dvd hebt geopend klikken dat je ze wilt branden op de dvd