Hoe zet ik mijn meditatie in volgorde op een cd Dus Map A apart en map B apart? Nu staan drie mappen allemaal het eerste nummer onder elkaar

Ik heb meditatie van verschillende artiesten. Die staan met branden allemaal door elkaar. is er een manier om elke meditatie volledig achter elkaar te laten staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Is geen volgorde te ontdekken hoe ze nu op de cd staan? Ook niet op alfabetische volgorde?
Je kunt de bestandsnamen aanpassen en daar het volgnummer in zetten (01 - xxx). Dat doe ik altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je een mp3 cd maken of een echte audio cd ? Het beste is om inderdaad een nummer er voor te zetten. Dus map À is 1 01 track. Map b is 2 etc.. Dan zie je dus
101 ,102, 103.., 201,202,....301,302,....
Dat werkt voor zowel audio als mp3 ook als de speler de mappen niet appart aangeeft

Toegevoegd na 2 dagen:
wat ik bedoelde was: VOORBEELD ! -> map adem is 01
dus de 5 nummers van adem is 01-01 adem in, 01-02 adem diep, 01-03 neus ademhaling,01-04 buik ademhaling,01-05 lage ademhaling..

de 2de map wordt dus roy mar.. -> 02-01 ?..,02-02 ??.., 02-03 ?... en zo verder..

je kan de mappen dan samen voegen zonder dat de tracks door elkaar lopen, dus alle 01-?? horen bij elkaar en alle 02-?? horen bij elkaar en zo verder, is dit een beetje duidelijk ?..

mijn mp 3 speler ziet geen directories en maakt er een soep van nummers van, op deze mannier hou je het nog een beetje overzichtelijk

met vriendelijke groet,
jeroen

Toegevoegd na 2 dagen:
map adem is 01
dus de 5 nummers van adem is
01-01 adem in,
01-02 adem diep,
01-03 neus ademhaling,
01-04 buik ademhaling,
01-05 lage ademhaling

02-01
02-02
02-03

03-01
03-02
03-03
etc, etc..