hoe neem ik geluid op van mijn pc?

ik heb al programmaatjes zoals free sound recorder geïnstalleerd maar die nemen het geluid in de omgeving op ik wil er 1 die het geluid dat mijn pc maakt opneemt ik heb Windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Download Audacity en selecteer je geluidskaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb de Freecorder Toolbar gedownload. Ga naar de site, instaleer en klik op het icoontje met de muzieknoot en het rode bolletje. Dan neemt het programma de geluiden die je door je spiekers of hoofdtelefoon hoort komen op, en slaat deze als mp3 file op in het mapje Bibliotheken>Documenten>Freecorder 4.
Werkt heel simpel, en het is gratis. Je hebt geen account nodig ofzo, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
trek uw microfoonschuif toe in geluidsinstellingen