Welke dr dre headphone is kwalitatief het beste ? Zie uitleg...

Ik wil graag een dr dre headphone, de iets kleinere die allen op je hoofdzit. Ik heb op internet gekeken en verschillende soorten solo HD enz, welke is nou kwalitatief t best?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel alleen op je uur..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je komt er wel :P

Antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik voor Promate gaan,
Ze zijn perfect voor geluid, 100% ruisloos en via bluetooth, als je laptop/pc geen bluetooth heeft doe je je USB-stick die erbij zit erin en heb je bluetooth.
Ze werken ook op iPad , iPhone en BlackBerry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Zelf een STUDIO
Ik heb deze speciaal gekozen om
Het geluid. Ik vind dat de studio het beste geluid geeft met de diepste bassen !