Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je de ipod microfoon ook als een microfoon op de pc gebruiken via draad of draadloos

want ik heb een goede microfoon voor mijn pc nodig en we praten over een ipod touch 4g

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
952

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, maar live word moeilijk!
Je zou kunnen opnemen en dan door de kabel van de hooftelefoonuitgang te verbinden met de micingang van je pc dingen kunnen afspelen die je al eerder hebt opgenomen!
Als je live wil zul je ervoor moeten zorgen dat wt je zegt meteen wor verzonden naar je hooftelefoon uitgang en dan met een kabel naar de mic ingang van je pc, maar of daar apps voor zijn? Vast wel, maar ik weet niet welke!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. In de appstore is een app dat heet megaphone free. Download deze app(gratis) en steek een 3,5mm jack<==>3,5mm jack kabel in je ipod en in de mic ingang van je pc. Met een acceptabele vertraging zal dit het prima doen!
Draadloos kan wel maar de vertraging is nogal groot.
En je moet een server installeren op je pc om de verbinding tot stand te brengen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De enige beperking is de kwaliteit van de microfoon in de ipod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding