Is er een dvd met een live optreden van queen met freddie mercury?

Mijn pa is een ontzettende fan van queen en ik zelf vind het ook wel leuk. Maar zijn er ergens dvd's te koop met optredens van queen, waarbij Freddie Mercury nog zingt. Zoja hoe heten die dvd's? Waar kun je ze krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (7)

Een vriend van mij heeft er een.
Ik weet niet hoe die heet, maar op bol.com kan je vast wel een queen live dvd kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Die zijn er zeker, je kunt ze online via www.bol.com kopen en anders hebben ze bij de Free record shop heel veel muziek dvd's tenminste in Utrecht wel en bij een grote V&D zag ik ook nog een Queen dvd liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amazon.com: Queen: The Freddie Mercury Tribute Concert: Freddie ... - [ Vertaal deze pagina ]Queen - Live at Wembley Stadium ~ Freddie Mercury DVD 4.6 out of 5 stars (158) .... If you LOVE Queen and miss Freddy Mercury, then this IS the DVD for you! ...
www.amazon.com › ... › Artists › Queen

Kennelijk mag je deze niet missen! Ook BOL.com kan in je behoefte voorzien!

Toegevoegd na 6 uur:
Overigens is er een DVD over het leven van Freddy Mercury, van 1946-1991, als het dezelfde is die ca. 1 jaar geleden op TV heb gezien, is het absoluut de moeite waard (ook met optredens, o.a. met Monserrat Caballé) .
http://youtu.be/RHXLwT-j0HI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de goede order: Het Tribute concert is zeker leuk voor Queen fans, en ik kan hem je van harte aanbevelen, maar Freddy zelf zingt er niet op mee. Het hele punt is dat 'ie toen net dood was...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je Burt, ben eerlijk gezegd op de wervende tekst afgegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snel kijken! (-:
Is echt een gaaf concert...! Freddy komt er zelf niet in levende lijven in voor natuurlijk, maar zijn aanwezigheid is (eigenlijk ook vrij natuurlijk) enorm!
Ik heb op de volgende website diverse films zien staan :

http://www.imdb.com/find?s=all&q=Queen

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Queen heeft twee 'greatest video hits' DVD's die je gewoon bij Bol.com kunt bestellen.
En er zijn er nog veel meer, dus zoek maar eens goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Queen on fire : live at the Bowl. Een dubbel dvd van het concert tijdens de Hot Space Tour, opgenomen op 5 juni 1982 in de Milton Keynes Bowl, Engeland. Bestelnummer EMI 54418792.
12 jaar geleden
Ja zeker, ik heb deze aan mijn vader gegeven jaren geleden. Bij deze site kan je hem krijgen, ergens anders zag ik hem niet zo gauw.
Het is een zeer mooi dvd waar je van kan gaan genieten!
En jaren later ook nog....:)