Al meerdere keren gehad dat iTunes mijn muziek niet neerzet op mijn iPod Touch? Hoe is dit te verhelpen?

Eerst dacht ik dat het lag aan het feit dat ik de muziek op een tijdelijke schijf had staan, maar dat was dus niet zo. Ik had alles overgezet naar mijn pc zelf en toen zo naar iTunes (dus eerst bestand uit pc toevoegen - knopje ofzo).Toen kwam hij in mijn bibliotheek, maar als ik hem synchroniseer, pakt hij hem niet? Soms heb ik dat ook als ik het bestand toevoeg, dan pakt de bibliotheek hem niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Je moet in itunes op ipod touch van... drukken en dan "synchroniseer muziek "aanvinken en kiezen dat hy synchroniseert vanuit je muziekbibliotheek.

Ik hoop dat dit de oplossing is.
Mrboonen