Komt er nog een jailbreak voor de ps3?

Komt er nog een jailbreak voor de ps3 de nieuwste versie tot nu toe srry weet ff nie uit mn hoofd maar wilde het weten grts

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Nee waarschijnlijk niet, de persoon achter de vorige hack mag niets meer doen met de PS3 en Sony is nu constant bezig de beveiliging te verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het ZOU wel kunnen toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat het is kijk bijv. bij een iphone als je die wil jailbreaken heb je genoeg forums bijv. iphoneclub. maar by de ps3 heb je zoiets nie denk ik