Wie kan mij vertellen welke koptelefoon dit is?

Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon en ben dus wat merken en typenummers aan het verzamelen. Deze koptelefoon gebruiken ze bij 3FM en zou ik graag uit willen proberen. Maar welke is het? Kan iemand dit herkennen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
paulus811
13 jaar geleden
het is een Sony, maar type zie ik niet. Dus vandaar maar even als reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dat het een Sony is had ik al door. Maar ik ben bij deze juist op zoek naar het typenummer ;-)
paulus811
13 jaar geleden
Ik wist eigenlijk al dat ik niet met 'nieuws' kwam ;-)

Het beste antwoord

Ik denk dat het de Sony MDR V900. Die is niet meer in productie. De opvolger, de Sony MDR V900HD wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide antwoorden kunnen, maar deze lijkt er het meeste op :-)

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dit de Sony: MDR-V700DJ

Groet:Zoekertje