Weet iemand hoe ik zang kan opnemen met deze mixer? (zie extra uitleg)

Ik ben bezig met mixer van het merk Phonic mu 802 (op programma Garageband). Zie afbeelding. Het geluid klinkt door de microfoon en door mijn koptelefoon, maar wordt niet opgenomen... Heb van alles geprobeerd. Weet iemand welke knop op de mixer hieronder, de doorslag kan geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Het beste antwoord

Op de REC OUT is het signaal aanwezig dat je wilt opnemen. Deze aansluiting moet naar je opname apparaat. Hetzij een cassette-recorder (hmmmm), CD recorder, MP3 recorder oid.
Let goed op: DE aansluiting REC OUT moet naar de juiste aansluiting op je opname apparaat. Anders neemt het toch niets op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeet de MASTER OUT regelaar ook niet (open te zetten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet de "main out" van de mixer verbinden aan je pc met een kabeltje. Die op "line in" van je geluidskaart. Dan in garageband aangeven dat je van die kanaal wil opnemen! Dus selecteren als input!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het moet zoeken in Garageband. Zie je het signaal binnenkomen van je Phonic dan zit het probleem in garageband. Ps heb je de goede ingang van je pc ( het rode intree) let daarbij ook op dat je de ingang niet overstuurt. Of heb je een speciale entree daarvoor op je Mac?