Ik wil graag luidsprekerboxjes voor mijn pc.Waar moet ik op letten?

Ik wil graag een goede weergave van muziek en is met usb aansluiting het beste?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb hier een setje van Philips staan. 2 speakers + subwoofer en gewoon heel erg mooi geluid. En dat voor nog geen 20 euro bij de Mediamarkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de SPA 1300/00

Andere antwoorden (3)

Het ligt niet alleen aan je luidsprekerboxjes, maar voor een groot deel ook aan je geluidskaart. Als je een set met USB aansluiting pakt, zit er vaak nog een externe geluidskaart in de set. Maar wat versta je onder een goede weergave, en wat is je budget? wil je Surround of gewoon twee boxjes, Subwoofer of nog extra eisen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sound hd audoi 7.1
grafikkaart n Viddia Geforce gt 120 1024 mb VRAM,DVI.VGA.HDMI IK zoek gewoon twee boxen maar die ik nu heb vervormen de muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Creative inspire schijnen wel goede boxen te zijn!!!
Kijk of er een test is op dat gebied van de consumentenbond of computerbladen. Geeft meestal een goede indicatie van de punten die belangrijk zijn.
Er is bijvoorbeeld op dit moment een vraag over boxen die als radio-ontvanger kunnen werken. Er zit dus wel kwaliteitsverschil in. (Zelf heb ik ooit geluidsboxen gehad die het scherm vervormden, maar die waren heel oud.)

Als voorbeeld is een link toegevoegd. (Wel duur.)

Toegevoegd na 3 minuten:
De boxen die volgens die vergelijking de beste koop zijn, is als aparte link toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gisteren bij BCC 2 Logitech V10 notebook speakers gekocht, die ik met een USB aansluiting zonder verdere configuratie zo op m'n laptop kon aansluiten. Geven prima geluid, veel beter dan dat blikkerige geluid dat de speakertjes van de laptop zelf produceren. Ze kostten 50 euro, en ik ben er tevreden mee. Ze zijn ook nog eens behoorlijk klein (niet té klein) en ze kunnen zo mee in de laptoptas.