Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke headset is prima om gesprekken mee te voeren, die tevens de omgevingsgeluid goed kan dempen?

De headset moet aangesloten kunnen worden op een PC via optioneel bluetooth, usb of jack-pluggen.

Toegevoegd na 19 uur:
Mijn vraag is niet helemaal duidelijk. Ik bedoel dat ik als beller in een lawaaiige ruimte zit en ik dus last heb hiervan.
Het gaat er niet om dat de andere persoon aan de lijn mijn lawaai niet hoor, maar ik zelf.

Je hebt van die piloten headsets...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik gebruik de turtle beach x11 gaming headset (pc,xbox360) super geluid, kan aan gesloten op pc via usb. Nadeel : veel draaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, er zijn verschillende mogelijkheden maar je moet er op letten dat de headset noise-cancelling heeft. Dat zorgt er namelijk voor dat omliggend geluid wordt weggenomen. Bijvoorbeeld de Plantronics Audio 995, die ook nog draadloos is. Plantronics PC headsets zijn daar zo wie zo zeer geschikt voor en verkrijgbaar in diverse prijsklasses en aansluitmogelijkheden. Je kunt even kijken op www.comsound.nl, die hebben alles.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik ken die piloten headsets maar die passen niet echt op een telefoon of pc. Ik zou gewoon even bellen met ComSound, die hebben een ruime keuze aan headsets voor telefonie of je nu via de PC of vaste telefoon belt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding