Waar kan ik earpads bestellen voor een Nokia Bluetooth Headset?

Ik heb een Nokia bluetooth headset, een BH-503. Een van de earpads(het schuimrubber wat tegen je oren komt, zie afbeelding), is beschadigt geraakt. Weet iemand waar ik deze zou kunnen bestellen of kopen, en hoe duur deze dan zijn?

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb contact opgenomen met de fabrikant, ik moet naar een care point gaan om die dingen te bestellen, maar weet iemand hoe ik dan mijn headset uit elkaar moet halen?(ik stel hiervoor ook een aparte vraag op deze site

Toegevoegd na 1 dag:
dit is de vraag over het uit elkaar halen
http://www.goeievraag.nl/vraag/nokia-bluetooth-headset-halen.148054

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Neem eens contact op met de fabrikant, Nokia, die kan je vast wel verder helpen.