ongeveer 7 maanden geleden heb ik een Logitech speaker aangeschaft, het werkte perfect maar nu niet meer optimaal. De bon heb ik niet meer. wat nu?

het gaat om de: Logitech Pure-Fi Anywhere 2.
Het is de bedoeling dat de ipod in het midden van de speaker word geplaats en zo je muziek kunt afspelen, dit lukt bij mij niet meer. ook behaalt het toestel het maximale volume niveau niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je gepint hebt is het afschrift gelijk aan de bon en heb je dus als het goed is nog garantie ;)

Marktplaats kijken voor reparaties.

Waar heb je het product gekocht? Als het een groot warenhuis is heb je een probleem, dan kun je hooguit nog iets aantonen als je per pinpas hebt betaald. Heb je je niet geregistreerd bij Logitech? Mocht je dit alles niet gedaan hebben, dan zit er niets anders op dan inderdaad een reparatie te laten uitvoeren. Sterkte in deze moeilijke uren.

Dit probleem is heel bekend bij mij. Tip voor de toekomst en voor anderen in het algemeen: JBL On Tour. Ze zijn compact, geven helder geluid en het belangrijkste voor een lange levensduur is dit: Het audio kabeltje waar je je speler mee aansluit op de boxjes is gewoon los te halen. Dat is namelijk hetgeen wat het snelste kapot gaat bij dit soort apparaten. Bij insteken staat de ipod meestal ook niet helemaal stevig en dan heb je ook kans om de 30 pin connector van je ipod te slopen. Dit begint een beetje op een reclame te lijken dus ik stop nu. Succes in ieder geval!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100