Hoe maak je zelf een radio

Is het mogenlijk zelf een radio te maken van rotzooi

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb nog wel een paar oude radio's die kan recyclen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ja hoor, als je de beschikking hebt over de juiste rotzooi, dan wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan. Kijk maar eens op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, van rotzooi maak je niks. Daarom heet het zo.

Voor een radio heb je een printplaat, transistoren weerstanden en condensatoren en een voeding nodig en als je ook niet iets wilt horen een luidspreker.

Een radio is redelijk eenvoudig, maar als je er aan wilt beginnen weet je vast ook wel hoe je eea in elkaar soldeert.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu zal je wel erg blozen, als je de bronvermeldingen nu ineens leest....hahahaha...