Welke is beter: Philips Muse 8 GB MP4-speler of Creative ZEN X-Fi 2 Touch?

mp3/4 spelers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb zelf niet zo'n goede ervaring met spelers van Creative. Mijn Creative ZEN toonde steeds vaker een volledig wit scherm en nu krijg ik die met geen mogelijkheid meer weg. Verder wordt de muziek op een SD-kaart niet toegevoegd aan de muziekbibliotheek.
Dus ik zou als ik de keuze had uit die twee spelers kiezen voor de Philips.

Toegevoegd na 12 minuten:
Hierbij wil ik nog toevoegen dat veel mensen hetzelfde probleem hebben met die speler. Ik heb verschillende 'fixes' uit het internet geprobeerd, maar niets hielp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Philips heeft een betere geluidskwaliteit. Maar als je daar minder waarde aan hecht kan je ook voor de Creative ZEN gaan.