Weet iemand wat er mis is met mijn vis zijn oog?

Ik lag gewoon in bed en keek toen weer even naar mijn vissen en zag toen dat er iets mis was met een van mijn vissen zijn oog, ik heb ze pas net dus kan het mis daar aan liggen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Zeedieren
2.2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankje voor jullie hulp ik zal kijken of het binnen een paar dagen weg gaat en anders ga ik de medicijnen kopen.

Antwoorden (2)

Om eerlijk te zijn zie ik het niet zo heel goed.
Als ze uitpuilen dan kan het Exophthalmus zijn. Daar zijn middeltjes voor die je bij de betere dierenwinkel of anders bij de aquariumwinkels kan kopen.

Aangezien je de vis nog niet lang hebt. Vaak hebben vissen die je koopt wel iets onder de leden. Daarvoor houden grote (en dure) vis-liefhebbers meestal wel een aantal medicijnen paraat staan.
4 jaar geleden
Het kan mogelijk ook iets van een ontsteking zijn ,bij die van mij was het in een paar dagen over.