Wat voor een dier is dit? Uit de zee opgevist, beetje slang achtig, donker groen, paar centimeter groot.

Ik heb geen foto maar wel een beschrijving, een aantal jaar geleden was ik op het strand aan het vissen met een netje over de bodem, toen ik het netje omhoog haalde zat er een soort slang-achtig diertje in, het diertje was donker groen en leek een beetje driehoekig van vorm te zijn. Voor een slang was het te kort, maar een vis was het zeker niet. Het diertje was niet groter dan een huissleutel. Kan iemand mij uitleggen wat dit is?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Zeedieren
2.3K
marjolein55
5 jaar geleden
Misschien een zee sterretje??

Antwoorden (2)

Volgens mij heb je een jonge puitaal gevangen in je netje.
Link heb ik toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Een zeekomkommer