Ja natuurlijk! Guppies schijten ook, en die afvalstoffen (NH3 bijv.) moeten worden omgezet in bijv. nitraat. (Stikstofkringloop). Anders zwemmen de vissen in hun afvalstoffen en gaan dood.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, wij hebben guppies met een slechte pomp en nu is het hele aqarium groen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
groen water komt niet (alleen) door de pomp... Ook door teveel afvalstoffen en teveel licht