Wat voor beestje is dit?

Gespot op mijn bewakingscamera in de tuin. Beestje vliegt erg snel en heb een snapshot gemaakt van de camerabeelden vandaar dat het niet een heel duidelijke foto is. Het lijkt mij iets van een vleermuis ofzo.

Picture for question
een jaar geleden
in: Dieren
1.3K
Amadea
een jaar geleden
Hoe groot is het ongeveer? Is jouw tuin in Nederland of in een ander land?
Din0
een jaar geleden
Ik schat zo'n 6-10cm. Ik woon in Noordoost Groningen

Antwoorden (1)

Wat betreft het op oranje voelsprieten lijkende op jouw foto zou ik zeggen dat het een mannelijke meikever betreft. Meikevers vliegen ook in juni 's avonds nog volop rond. Maar die zijn wel wat kleiner dan beschreven.
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden