Ballen van het merk Kong zijn van goede kwaliteit. Gaan niet makkelijk kapot. Heb er zelf goeder ervaringen mee.
2 jaar geleden
Tcom
2 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik had onlangs een andersoortige Kong( zie link), deze was echter binnen uurtje kapotgekauwd. https://www.medpets.nl/kong-corestrength/?var=16628 Mvg
jodyenboyke
2 jaar geleden
De zwarte Kong zijn het sterkst. Kijk ook eens naar de Jolly ballen, of speelballen voor paarden. Overigens is het niet goed voor een hond om achter een bal aan te rennen en zou ik een hond nooit alleen laten met een bal en dus ingrijpen als de hond gaat slopen.