Nee, slaapwandelen is een eigenschap die alleen bij mensen voorkomt.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Slaapwandelen is een eigenschap die alleen bij mensen voorkomt." Met bronvermelding. Dat vind ik niet goed genoeg als antwoord.
Geen onderbouwing niets.
Dit is toch geen antwoord?
Het is één zinnetje uit willemwever , de eerste regel.
Oh, sorry, je hebt er 'ja' voor gezet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt er "nee" voor gezet. De min is niet van mij.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het antwoord "nee" is, zou ik niet echt weten hoe je het beter zou kunnen onderbouwen. Als het antwoord ja is zou je vrij makkelijk het tegendeel kunnen bewijzen, immers 1 voorbeeld is voldoende. https://www.youtube.com/watch?v=GIjn5lB8S6M
https://www.youtube.com/watch?v=FMhEQzeL-Sg Ik weet niet of dat het exacte equivalent is van slaapwandelen zoals dat bij mensen voorkomt, maar het lijkt er wel op.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het voorbeeld van de hond is bekend, zielig, maar het is niet slaapwandelen.
Ook de kat is aan het dromen, diep en heftig, misschien wel een nachtmerrie. Ik ken dit wel, heb het vaker gezien in RL. Onderbouwen zou kunnen met een al dan niet wetenschappelijk onderzoek bv.