Wat is dit voor insect?

Dit beestje loopt rond in huis en ik wil graag weten wat het is. Het is ongeveer 5 mm groot.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb het nagevraagd bij een ongedierte bestrijder en het is een larve van een spekkever

Antwoorden (1)

6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hij lijkt er wel op maar de larve van de tapijtkever is harig en deze beestjes zijn dat niet
Amadea
6 jaar geleden
Dan zou je ze toch even met een loep moeten bekijken. Want het betreft echt een larve van de tapijtkever. Hij heeft bruinzwarte borstelhaartjes in dwarsrijen.