Hoe lang duurt de genezing van een te kort geknipte snavel van een parkiet?

Vanmiddag per ongeluk in het “leven” geknipt. Snavel is daarna gaan bloeden. Dierenziekenhuis gebeld en ook even langs geweest. Die heeft eigenlijk niks anders gedaan dan ernaar kijken. Toen thuis weer even gestopt met bloeden, maar na een tijdje weer wat druppels bloed. Nu is het alweer gestopt en ik hoop dat het zo blijft! Hoelang kan de genezing van de snavel duren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Vogels
3.3K
Rieneke1
5 jaar geleden
Als het nodig is de snavel bij te werken, pak dan in het vervolg beter een vijl. Gewoon rustig 1 kant op vijlen is het beste.

Antwoorden (1)

Dat bloeden zal nu wel gestopt zijn en blijven.
Maar waarom knip je in vredesnaam aan die snavel?
Het duurt vreselijk lang voor dat weer een beetje is aangegroeid.
Jaren.