eten kikkervisjes appel?

ik heb wel eten voor hun, komkommer, tomaten,....... maar nu wil ik weten of ze appel eten.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
En vergeet vooral de watervlooien niet. Kan je zelf vangen in de sloot met een netje van een stuk nylonkous.

Antwoorden (1)

Nee. Kikkervisjes eten vooral algen, die zitten in vers slootwater. Vervang het water daarom regelmatig voor nieuw slootwater uit dezelfde sloot. Als voer kun je ook mini stukjes je sla, andijvie of paardenbloem gebruiken. Maar let op: niet te veel!
. . .
Zorg ervoor dat je de sla altijd goed wast voordat je die in kleine stukjes snijdt.
Toegevoegd op 01 april 2021 09:28: tekst
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
als je zegt : paardenbloemen, bedoel je dan : de steel, de zaadjes,.........
of wat bedoel je???
Amadea
3 jaar geleden
Uiteraard de bladeren, wat je al zou kunnen bedenken als je vergelijkt met sla en andijvie.