Nee. Baardagamen zijn van nature solitaire (alleenlevende) dieren. Ze zijn in principe wel vrij tolerant naar andere hagedissen van hetzelfde formaat, maar het is zeer af te raden om zomaar dieren te combineren. Als je dit toch overweegt, laat je dan eerst
goed voorlichten over bijvoorbeeld overdraagbare ziekten.
10 jaar geleden
het is beter van niet. inderdaad kunnen ze ziektes oplopen en waarschijnlijk is het een heel ander terrarium. dus dat niet verstandig